mardi 30 septembre 2014

English or French, Français ou anglais

Hello lovelies !

Just a quick post to tell you that my posts are now going to be in english AND in french.
If you know me in real life, you'll know that my native language is french so after I created my blog and shared it on my social medias, people around me (friends, family, random people at school...), pretty much everyone couldn't stop asking me why it was in english and not in french. To be fair, I do want them to understand so I decided to add that language to my blog 'cause afterall it is my native language and i love it. :))

Coucou les amours !

Juste un petit post rapide pour vous annoncer que mon blog sera dorénavant en anglais ET en français.
Si vous me connaissez dans la vraie vie, vous savez que ma langue maternelle est le français donc après avoir partagé mon blog sur les réseaux sociaux, les gens autour de moi (amis, famille, gens inconnus à l'école...), a peu près tout le monde n'arrêtait pas de me demander pourquoi j'écris en anglais et pas en français. J'ai envie que les gens autour de moi comprennent entièrement ce que j'écris donc j'ai décidé d'ajouter cette langue puisque c'est ma langue maternelle et qu'en fin de compte, j'aime bien le français :))

BISOU BISOU ♥

2 commentaires:

  1. Hey sweetie i've nominated you for the one lovely blog award :) check it out on my blog :) xxx

    gabriellesa.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thanks hun, I'm super flattered :)
      I love your blog btw
      -Hass. <3

      Supprimer